dimarts, 29 de març de 2011

exposició de pintures i dibuixos d'en Marc Muñoz

En Marc ens dibuixa un somriure quan el veiem pintar, dibuixar, fer, crear, imaginar… Està ple de saviesa descontrolada, encara, per la seva impulsivitat, que anirà controlant poc a poc amb el pas del temps.
Tots sabem que no passa perquè sí... anirà aprenent d’ell mateix i dels altres, fins a trobar la perfecció que ell necessiti veure en cada obra que faci. Per mi el que té de bo és un potencial increïble, no passa desapercebut, el seu talent, que floreix en cada dibuix i pintura.
Té unes ganes d’experimentar admirables, una autoestima i una creença en ell que el fa únic… Sembla que pot fer qualsevol dibuix i utilitzar qualsevol tècnica. Això, personalment, és el que més m’agrada d’ell, la seva impaciència plena d’aprenentatge constant que es nota en cada obra
creada.
La seva manera de ser podríem definir-la com extravertida, positiva i alegre. A la seva edat, qui no s’ha volgut menjar el món, fent tot allò que li fa il·lusió!
Arribarà lluny, n’estic convençuda, per totes les qualitats d’artista de què disposa, que està
demostrant i que són moltes. La seva especial, bonica, entranyable manera de ser... en Marc, no en tingueu dubte, ens seguirà sorprenent constantment.

Montse Boada

Aquí os deixo un vídeo que li han fet , molt entrenyable i bonic dedica't a ell i la seva exposició titulada encertadement  "Inicis"
I jo com molts que el coneixem i tenim el plaer de veure'l crea, pinta, dibuixa .Estic convençuda que en vindran moltes més  sorprenent amb el seu gran talent...
Ho portàs a dins teu jo no en tinc cap dubte.
video

Us deixo aquestes fotografies d'algunes de las seves obras









Com en Marc molt be diu:


"Des de bon principi, i des dels meus inicis, he anat fent una evolució tant en coneixements
pràctics com en teòrics."





"I ara, ha arribat un moment molt especial d'aquesta evolució, la meva primera exposició.."






" d'aquesta evolució, la meva primera exposició, la qual no hauria estat capaç de realitzar sense l'ajuda i la companyia de tota la gent de RiuDart; destacant el gran temps al costat del
senyor Isaac."


Marc Muñoz