dimecres, 12 d’octubre de 2011

Temps d'emocions

Pintar per mi és somiar en qualsevol moment,és desitjar acariciar la tela amb els pinzells plens de color,és obtenir una satisfacció interior quan el cor batega en cada pinzellada, i quan veig acabada l'obra darrera obra es creure en el que faig i sento amb el cor.
Sóc jo, deixant de banda tot el que visc dia a dia, quan en la blancor de la tela sóc capaç de sentir les meves pròpies emocions i sensacions...Em concentro, tot m'envolta, me n'adono...  Res no hem distreu i pinto de color els meus quadres.

Tinc els pinzells a la mà per gaudir dels colors que els meus ulls volen veure a la tela, gaudeixo amb cada pinzellada del que va sorgint d'una idea que es va component a mesura que es va pintant.
Em sento lliure quan vola la meva ment i amb il·lusió s'encenen les ganes de seguir aprenent de mi i dels altres. S'emplena de llum un món per descobrir i l'esperança de continuar pintant cada vegada que jo així ho vulgui en uns moments que són meus..., moments en què és impossible no deixar un trosset de sentiment que el meu cor desprèn a cada pinzellada dolçament posada sense pressa ... Jo no tinc presa...

Montse Boada


Aquí us deixo el vídeo amb imatges de les obres que es mostren a l' exposició tot el mes d'octubre a la casa de cultura de Riudellots de la Selva.






Unes quantes fotografies de les obres exposades:





Parlar de l'artista aquesta vegada no puc, perquè soc jo mateixa, així que us deixo la imatge de una obra molt especial per a mi i un text dedicat al retratat que no es un altre que el meu fill...
Aqui estimo tant i tant



M'emociona la teva sola presència, m'emocionen els teus ullets recent despertats del teu son, ullets plens d'expressivitat que saben mirar-me fixament amb la immensa dolçor plena de vivesa que tu posseeixes i, a la vegada, l'acompanyes d'un bonic somriure que sempre tens per a mi....
M'emocionen cada una de les teves paraules que em dius amb estimació, m'emociona mirar-te mentre dorms pensant en com m'omples de felicitat, m'emociona jugar amb tu, m'emociona riure, m'emociona que ens abracem i poder-te emplenar de càlids petons.
Les emocions més boniques que sento porten el teu nom, fins i tot en el més profund silenci que puc sentir alguna vegada quan ja dorms...recordo cosetes que hem viscut junts i mil emocions de les que es senten sense poder controlar que brotin de mi llàgrimes, si, llàgrimes d'alegria al sentir la joia de tenir-te amb mi i de tot el que em regales amb això.... m'emociones tu i tot de tu.
Vas creixent, vas creixent depressa , els dies passen , els mesos, els anys..i només tinc un desig per a tu...tu saps quin és..
t'estimo
montse 





I finalment  us deixo una imatge meva en un moment de la inaguració

6 comentaris:

。♥ Smareis ♥。 ha dit...

Lindas suas pinturas. gostei muito! Parabéns! Abraço e ótima semana.

。♥ Smareis ♥。 ha dit...

Pintar e uma arte que vem da alma. Os artista se sente livre quando estão com o pincel na mão, ali eles coloca coração, emoção, alegria, são tantos sentimento que a pintura parece viva na tela. Parece pelo seu trabalho. Sua arte de pintar é linda demais. As cores são lindíssima. Fico encantada com seu trabalho. Um beijo grande no teu coração e uma ótima semana.

。♥ Smareis ♥。 ha dit...

Gostei muito do comentário cheio de sabedoria que você deixou la no meu blog. Beijos e ótima semana!

riu d'art ha dit...

Me da muchisimo gusto que te agrade mis pinturas y por supuesto estan hechas con corazon, emociones , alegria y mucho sentimiento, buscando aun mucho mas de mi misma que poder plasmar en una tela blanca.
un besos i feliz semana!!

Rama88 ha dit...

hello friend,, glad to be visiting here, so much knowledge as I can, warm greetings from Indonesia,, I hope U visit me back,, :) By Rama88

。♥ Smareis ♥。 ha dit...

Olá querida, passando pra desejar uma execelente semana cheia de muitas energia positivas, muita paz e muita luz. Obrigada pela amizade. Feliz semana! Um beijo no teu coração!