dilluns, 23 de maig de 2016

Univers de Colors de Montse Boada Prat

De vegades només vull sentir la llibertat de volar entre colors, somiant i despertant en una altra realitat. El meu univers on la meva paleta s,omple dels meus colors preferits, colors que donen vida a cada una de les meves pintures.

Potser no es tracta de pintar la vida sinó de viure el que estic pintant i jo ho visc intensament amb el cor i l'ànima a cada instant.
Són somnis que veig amb els ulls tancats i són els colors que m'ajuden a fer-los realitat tot acariciant la tela blanca que tinc al davant amb el pinzell a la mà i fent-me sentir emocions en algns moments, records en altres i desitjos que mai s'acaben. Colors que desperten la meva mirada al que jo vull veure, escriuen amb el pinzell les coses que més m'agraden... Somnis plens de silencis que es fan realitat entre llums i ombres amb la suavitat d'un pinzell.

Les meves pintures són la meva poesia a mirar, són pensaments profunds i sentiments deixats a cada una de les obres des del principi a la fi.
Sé que la vida desperta de llum cada matí i jo vull veure una llum que m'il·lumini el camí per on vaig, que em digui fins on podré arribar; per això segueixo pintant allò que més m'agrada una vegada i una altra sense parar...

Montse Boada

Aqui us deixo el video de en aquet cas les meves obres exposades :




També us deixo aquestes fotografies d'algunes de les obres:












I en aquest cas us deixo una fotografia meva pintant una de les obres que vaig exposa ...